Σάββατο 28 Μαΐου 2011

Μικρά παιδιά,μεγάλα λόγια!!

Σήμερα τ'απόγευμα είπα να πιώ τον καφεδάκο μου στο μπαλκονάκι μου...παρέα μ'ένα οικονομικό περιοδικό για νέους γονείς...Καλά δεν απευθύνεται σε μένα αλλά με τα χρόνια όλο και κάποια πράγματα αλλάζουν και όλο και κάτι καινούριο μαθαίνεις.Κάπου στις τελευταίες σελίδες γράφει με μεγάλα γράμματα
"ΑΠΡΟΣΔΟΚΗΤΕΣ ΑΤΑΚΕΣ ΠΑΙΔΙΩΝ"
και απο κάτω η ατάκα μιάς μικρής φίλης μόλις 6 χρονών

"Μαμά, όταν μεγαλώσω θα κάνω κι εγώ ένα παιδάκι για σένα!"

Πράγματι, η μικρή φίλη μας πρέπει να περνάει αρκετές ώρες με τη γιαγιά της!Απο τη μιά είναι πράγματι μιά πολύ αστεία ατάκα,απο την άλλη όμως κρύβει μία βαθυά πληγή πολλών μικρών παιδιών που αναγκαστικά περνάνε αμέτρητες ώρες στους παιδικούς σταθμούς και στις ηρωικές γιαγιάδες.Μια μικρή ψυχούλα κοιτάξτε πως είδε τα πράγματα με τα δικά της παιδικά ματάκια,και εξομολογήθηκε στην μητέρα της πως κι εκείνη με τη σειρά της θα της κάνει το ίδιο ακριβώς δώρό,σαν κι εκείνο που έκανε κάποτε κι εκείνη στην γιαγιά της....σας βάζουν σε σκέψεις αυτά τα αθώα λόγια,σωστά;Εγώ τρόμαξα κι έκλεισα το περιοδικό και ένιωσα λύπη γιατί δυστυχώς έρχονται ακόμα πιο δύσκολα χρόνια και ίσως οι ώρες γίνουν μέρες και πολλά παιδάκια χάσουν πολλά απο τα χάδια της μαμάς,πολλά απο τα παραμύθια της ,πολλά απο τα φιλιά της!




3 σχόλια:

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Εσείς τουλάχιστον μεγαλώσατε με 'όλους κοντά σας παιδί μου, όσο για τα παιδάκια σου είναι τυχερά που έχουν τέτοιους γονείς..Είσαι πολύ καλή μητέρα , το παραδέχομαι και σε θαυμάζω.

Dee Dee είπε...

Η δικη μου κορη μεγαλωνει με τις γιαγιαδες. Πρωι-βραδυ δουλεια και δεν μας επιτρεπουν τα οικονομικα να μειωσουμε ουτε τις ωρες εργασιας :)

Αν ηταν στο χερι μου σιγουρα θα διαμορφωνα διαφορετικα το ωραριο. Επειδη μεγαλωσα με εργαζομενη μητερα ομως, εμαθα να δινω περισσοτερη εμφαση στην επικοινωνια ....και κατι καταφερνω :):):)

Τυχερα τα παιδια που μπορουν και χαιρονται πολλες ωρες τους γονεις τους καθημερινα !!

Καλη εβδομαδα :):)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Καλό υπόλοιπο εβδομαδας και καλο μηνα απο αυριο. Ας εχουμε* προχειρο * παντα ενα χαμογελο να το μοιρασουμε σε οσους το εχουν αναγκη. Δεν στοιχιζει τιποτα,αλλα αξίζει πολλά.
Να εισαι παντα καλά.Αργω να περασω αλλα παντα προσπαθω να ειμαι συνεπης:)
Απιθανες οι ατακες των παιδιων και σιγουρα τυχερα που μεγαλωνουν σωστα.