Δευτέρα 2 Μαΐου 2011

Μπήκε ο Μάης!!!

Αυτός ο πολυαγαπημένος μου μήνας!Όχι επειδή γεννήθηκα στα μέσα αυτού του μήνα ,έτσι απλά μου αρέσε..δεν έχει πολύ ζέστη αλλά ούτε και κρύο,οι πασχαλίτσες είναι παντού-ναι γι' αυτά τα μικροσκοπικά πλασματάκια λέω με τις πολλές μαύρες βουλίτσες-Τα λουλούδια ανθίζουν σχεδόν όλα,οι νοικοκυρές ανακατεύουν τις γλάστρες για να φυτέψουν πολύχρωμα λουλουδάκια.Τα μπαλκόνια αρχίζουν και στολίζονατι απο μικρά καναπεδάκια,ψησταριές και κεράκια!!!Αχ! και μόνα απ' όσα σας περιέγραψα άρχισα να ερωτεύομαι και πάλι αυτόν τον μήν..Δεν είναι τυχαίο που σε όλα τα παιδιά μου αυτόν τον μήνα μάθαινα πως ήμουν έγκυο.Έχω πολλά να περιμένω και πολλά να θυμάμαι!!!!
Καλό μήνα!!!!!!!!!!!!!!!!!!

6 σχόλια:

Dee Dee είπε...

Σε λενε το κοριτσι του Μαη;; :):)

Κι εμενα μου αρεσει η ανοιξη πολυ. Βεβαια η αδυναμια μου ειναι το φθινοπωρο. Αλλα παντα τετοια εποχη εχω ορεξη για ανακαινησεις, ανανεωσεις :)

Καλο μηνα και καλη εβδομαδα!!!

moments collector είπε...

Καλό μήνα και καλή εβδομάδα...όντως αυτός ο μήνας είναι η αρχή για πολλά και χρωματιστά πράγματα!!!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

κι εγώ δηλώνω φανατικά φαν της άνοιξης, καλό μήνα

Κική Κωνσταντίνου είπε...

kalo mhna kai se sena loipon!

marilise είπε...

καλό μήνα !!!!!!

CHEF AT THE MARCHE BISTRO είπε...

Καλό μήνα σε όλους!!!