Κυριακή 8 Μαΐου 2011

Με ξεκούρασαν τα κορίτσια μου....

Με μεγάλη μου χαρά χθες το μεσημέρι ήρθε να μείνει στο σπίτι μας η καλύτερη φίλη της κόρης μου Μαρίνα. Είναι η ψυχοκόρη μου..३ με 4 φορές την εβδομάδα μας επισκέπτεται και παίζουν ατελείωτες ώρες.Η μητέρα της δουλεύει αρκετά κι έτσι την εμπιστεύεται σε μας μιας και μένουμε πολύ κοντά.
Το βράδυ λοιπόν μόλις τα τάισα και τα τέσσερα μου αποκάλυψαν κάτι...
" Αύριο είναι η γιορτή της μητέρας και θέλουμε να σου κάνουμε ένα δώρο. Όλο το βράδυ θα σηκωνόμαστε εμείς για τον Δημητράκη!"
Ανγχώθηκα λίγο αλλά ο Αλέξης με καθησύχασε και μου είπε να τις αφήσω αρκεί να έχουμε κι εμείς το νού μας...
Έκλεισα τα ματάκια μου λοιπόν ύστερα από χιλιάδες οδηγίες που τις είχα δώσει και χωρίς να το καταλάβω ξαναξύπνησα στις 11 το πρωί.
Τα κορίτσια μου όχι απλά τα είχαν καταφέρει αλλά τον είχαν αλλάξει και τον είχαν ταΐσει κι όλας και μόλις σηκώθηκα ήταν όλα καθαρά και ο καφεδάκος μου με περίμενε!!!!
Αχ καλά λέει η παροιμία " Της καλό μάνας το παιδί,το πρώτο να' ναι κορίτσι!"

7 σχόλια:

moments collector είπε...

Καλλύτερο δώρο δεν θα μπορούσαν να σου κάνουν...μπράβο στα κοριτσάκια και χρόνια σου πολλά μανούλα!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Ευχαριστώ για τις ευχές κόρη μου ,φιλάκια απο τα Φλογητά!

CHEF AT THE MARCHE BISTRO είπε...

Nandia@ Ναι πράγματι!!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ
Να χαίρεσαι την αχτιδο-μανούλα σου

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΝΑΔΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΜΑΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ.

Dee Dee είπε...

Συγχαρητηρια!!!!

Συγχαρητηρια που ειπες το ναι και εκανες δυο γλυκες ψυχουλες τοσο ευτυχισμενες. Ετσι θα μαθουν να ειναι και υπευθυνες στη ζωη. Σιγα σιγα, σαν παιχνιδι, σαν δωρο :)
Μπραβο Ιωαννα μου!

Χρονια σου πολλα και να χαιρεσαι και την αχτιδα μας!

Maria Tzirita είπε...

Άμα έχεις τέτοια παιδιά, δεν έχεις ανάγκη τίποτα! Είσαι πλήρης κι ευτυχής! Να'σαι καλά Ιωάννα μου, να τους χαίρεσαι και να σε χαίρονται!