Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2010

κάνε μιά ευχή!!!

Πόσες φορές κοιτάξατε στον ουρανό και περιμένατε να πέσει ένα αστέρι!!!Προλήψεις;;;Ίσως...πολλές φορές θέλουμε και κρατιόμαστε απο τέτοιου είδους προλήψεις γιατί άνθρωποι είμαστε και θέλουμε να ελπίζουμε,θέλουμε να προσμένουμέ να πραγματοποιηθεί μιά ευχή μας...
Το ίδιο κάνω κι εγώ..πολλές φορές βγαίνω τα βράδυα στο μπαλκόνι και τεντώνομαι για να δώ λιγάκι ουρανό και να περιμένω να πέσει ένα αστέρι ,περιμένω σαν μικρό παιδί να κάνω μιά ευχή..κι όταν τ'αστέρι πέφτει δεν ξέρω τί να πρωτοευχηθώ...τόσες σκέψεις έχω στο μυαλό μου καθημερινά που πολλές φορές τα χάνω και δεν ξέρω τί θέλω περισσότερο!!!!
Μιά τέτοια νύχτα είναι και η σημερινή..απο το πρωί βομβαρδίζομαι απο άσχημα νέα και εμπόδια που μπαίνουν στα σχέδια μου..η ώρα είναι 10.36 το βράδυ κι ακόμα
ψάχνω τ'αστέρι μου!!!!



Εσείς βρεθήκατε ποτέ στην ίδια θέση με μένα;;;
Θεωρώ πως όλοι σπαταλίσαμε λίγο απο τον χρόνο μας κοιτάζοντας τον ουρανό!!!!Να κάνετε ευχές..η ελπίδα και η ευχή για κάτι καλύτερο είναι αυτά που μας κάνουν και πιστεύουμε σε κάτι καλύτερο!!!


Καληνύχτα!!!!

8 σχόλια:

akantoy είπε...

Κανε οχι μια ...αλλα πολλες ευχες...
Τις χρειαζομαστε στις μερες μας...
Εκτος απο τις συναισθηματικες...που τις εχουμε αναγκη παντοτε...
Καλο σου βραδυ..

CHEF AT THE MARCHE BISTRO είπε...

akantoy@ ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΥ ΔΙΚΙΟ..ΤΙΣ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ!!!

Dee Dee είπε...

Κι εγω κανω ευχες Ιωαννα μου. Πολυ συχνα!!

Να φανταστεις δεν περιμενω καν να δω αστερια να πεφτουν :):):):):)

Πιστευω οτι αν ευχεσαι κατι, ειναι μια αρχη για να πραγματοποιηθει η ευχη αυτη.
Αν σταματησεις να ευχεσαι ειναι παραιτηση.


καλημερα κι ευχομαι κι εγω μαζι σου να πραγματοποιηθουν οι ευχες σου!!! (προσεχε τι θα ευχηθεις, μη με εκθεσεις!! :) )

CHEF AT THE MARCHE BISTRO είπε...

Dee Dee@ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ...

"ζαχαρούλα.." είπε...

δεν χρειάζεται να κοιτάς ουρανό.. εγώ κλείνω τα μάτια και εύχομαι.. ηρεμώ και ταξιδεύω σε μέρη που αγαπώ!!!

καληνύχτα Ιωάννα!!

Ανώνυμος είπε...

υγεια και ειναι το σημαντικοτερο!!

Ανώνυμος είπε...

συν Αθηνά και χείρα κίνει

Ανώνυμος είπε...

το καλο μ'αυτη την ιστορια ειναι οτι νιωθεις σαν παιδι για λιγο κι ειναι ολα μαγικα!