Κυριακή 7 Νοεμβρίου 2010

Κυριακή...

Σήμερα είναι Κυριακή,σχεδόν κανείς δεν εργάζεται τέτοια μέρα...μιά μέρα που οι περισσότερες νοικοκυρές ίσως χώσουνε τους άντρες τους για να τις κατεβάσουν ρούχα απο το πατάρι,στρώσιμο χαλιών,ή μπορείτε να τ' αφήσετε όλα αυτά και να αφιερωθείτε στους εαυτούς σας...
Κάντε ένα ζεστό μπανάκι,βάλτε τις κρέμες σας,όπου οι πιο πολλές τις έχετε παραμερίσει σε κάποιο ντουλάπι,φτιάξτε τα μαλλάκια σας,βάλτε κάτι χαλαρό αλλά και όμορφο και πάρτε τον σύντροφό σας και πηγαίνετε μία βόλτα...
για καφεδάκι με θέα την πόλη ή και την θάλασσα όσοι έχετε την δυνατότητα...και άν έχετε παιδιά,ψάξτε να βρείτε καμία φάρμα στην πόλη σας και πηγαίνετε να τρέξουν ,να λασπωθούν,να δούνε φύση,ζωάκια και να αδιάσουν τις μπαταρίες τους ΄ώστε να πέσουν νωρίς για ύπνο κι εσε'ις να χαρείτε μ' ένα ποτήρι κρασάκι τον καναπέ σας!!!!!

Όχι μην μείνετε σπίτι,βγείτε έξω...

Περιμένω να δώσετε κι άλλες ιδέες ή και να μας πείτε πώς περάσατε την Κυριακή σας ή τί σχεδιάζετε για σήμερα!!!!!

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

συνηθως κανω δουλειες..η βδομαδα ειναι δυσκολη..δουλεια ολη μερα...διαβασμα το παιδι,αγγλικα,μαγειρεματα κλπ

πότε θα ξεκουραστω????

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Μόλις γύρισα κόρη μου, έκανα το μπανάκι μου στα λουτρά Πόζαρ με τον μπαμπά σου , πρόλαβα και ψήφισα κι όλας και νάμαι τώρα σπίτι.Φιλάκια σε όλους.

CHEF AT THE MARCHE BISTRO είπε...

το κόκκινο φουστάνι,@ οχι δεν θελω ν' ακουω δουλειεσ..πρεπει να χαλαρωσεις λιγι κουκλα!!!

CHEF AT THE MARCHE BISTRO είπε...

αχτίδα@ μπράβο,αφου πέρασες καλά!!!!καλέ έχεις internet!!!!!

Betty's Cuisine είπε...

Μόλις γύρισα από το σινεμά... παρ'όλες τις επιφυλάξεις μου, είδα το RED (Retired Extremely Dangerous) και πολύ το φχαριστήθηκα!
γέλασα αβίαστα ~ κάτι που το χρειαζόμαστε αυτό τον καιρό!

καλή βδομάδα σου εύχομαι!!!

CHEF AT THE MARCHE BISTRO είπε...

Betty's Cuisine@ τελεια περασες...μ'αρέσει το σινεμά!!!

Maria Tzirita είπε...

Μια όμορφη Κυριακή, με καλό καιρό, με πολλή κίνηση λόγω εκλογών, πήγαμε με την κόρη μου, τη μαμά μου και τη θεία μου και φάγαμε σε πολίτικο μαγαζί! Του σκασμού όμως! Και μετά σπίτι με τα κουτάβια μου - μπορείς να δεις νέες φωτογραφίες στο facebook που ανέβασα χθες για να δεις και τη μαμά τους!
Καλή βδομάδα μας λοιπόν, φιλιά σε όλους σας!