Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2010

Tα 'χω παίξει....


Έχω χαζέψει...
Ναί,πράγματι τα 'χω παίξει με τα παιδιά μου....
Ξυπνάω κάθε μέρα στις έξι το πρωί και ο γολγοθάς μου ξεκινάει....
Το χειρότερό μου όμως είναι στις 4 ηώρα όπου βάζω κάτω και τους δύο για διάβασμα. Πρώτη και πέμπτη δημοτικού. Ποιός τους είπε πως πρέπει κι εγώ να πάω σχολείο απο την αρχή..Απο τη μιά η κόρη μου,η οποία δεν μπορεί να διαβάσει με τίποτα μόνη της...ιστορία,θρησκευτικά,αγγλίκά,γαλλικά...έχουν γίνει ο εφιάλτης μου....θρίλερ λές και βλέπετε....Το καλύτερο όμως επεισόδιο είναι όταν έρθει η ώρα που ο μικρός μου πρέπει να μάθει ορθογραφία τις λέξεις "πατάτα/τόπι/πιπίλα κ.α.π" Η σιωπή των αμνών σας λέω διαδραματίζεται σπίτι μου...εγώ ουρλιάζω κι ο Πασχάλης έχει φάει τη γλώσσα του...δεν λέει κουβέντα.Κοιτάει απλά τις σελίδες με τις λέξεις και το παίζει αμνός!!!!!
Και στην μέση ο Δημητράκης,ο οποίος κλαίει,γκρινιάζει και όλο κάτι θέλει να μασουλάει για να το βουλώσει για κανένα τέταρτο....Περιμένω πως και πως να πάει 9μμ να έρθει ο άντρας μου και να αναλάβει μαθηματικά και φυσική με την κόρη μου κι εγώ να κλέψω λίγα λεπτά κάνοντας ένα γρήγορο ζεστό ντούζ.Δεν θέλω να ακούω κανέναν και τίποτα...θέλω να πάρω τα βουνά!!!!!
ΌΧΙ ΑΛΛΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ,ΟΧΙ ΑΛΛΟ "Τ ΚΑΙ Α= ΤΑ"..................

15 σχόλια:

Dee Dee είπε...

Κουραζομαι μονο που σε διαβαζω :):):)

Θα σου πω μονο καλη δυναμη!!!!!!

xxx

Ανώνυμος είπε...

Καλή δύναμη και υπομονή,αξιοθαύμαστη μανούλα!Έχω 2παιδάκια,4 ετών και 6μηνών και όσο σκέπτομαι οτι από του χρόνου σχολείο,αγχώνομαι..φιλιά,αριάδνη-ρέθυμνο.

CHEF AT THE MARCHE BISTRO είπε...

Dee Dee, ΤΑ ΘΕΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΘΑ!!!

CHEF AT THE MARCHE BISTRO είπε...

Ο/Η Ανώνυμος , ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ ,ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΤΡΟΜΑΞΩ ΜΑ...ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΓΟΛΓΟΘΑΣ!!!!Η ΠΛΑΚΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΤΡΕΧΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΛΕΩ ΝΑ ΧΑΣΩ ΚΑΝΕΝΑ ΓΡΑΜΜΑΡΙΟ....

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Υπομονή κορίτσι μου, κάποτε σε διάβαζα μαθηματικά και μου ερχότανε να σου ..σπάσω το κεφάλι!!!Υπομονή, έτσι μεγαλώνουν τα παιδια και κάποτε σαν κι εμένα θα λες περήφανα..τα αγόρια μου ..η κόρη μου....

neni είπε...

Iωάννα μου από το άγχος κ την σύγχιση σου μην περιμένεις να χάσεις ούτε γραμμάριο!
Δεν φεύγουν τα άτιμα,δεν φεύγουν!Υπομονή κ όλα θα φτιάξουν!

( fortounata) είπε...

υπομονή,τώρα είναι δύσκολα,λίγο να μεγαλώσει ο μικρός (και θα αρχίσουν άλλα.)τα πέρασα και σε καταλαβαίνω.φιλιά και ηρεμία.

Maria είπε...

Χαχαχα! Συγνώμη για τα γέλια, αλλά είναι ότι ομορφότερο στη ζωή μας! Τώρα θα σου φαίνονται όλα βουνό, αλλά κάποτε θα τ' αναζητήσεις...

Πολλές φορές πέφτουν στα χέρια κάποια τετράδια της πρώτης δημοτικού της κόρης μου και με πιάνει μια γλυκιά μελαγχολία...

Απόλαυσέ τα γλυκιά μου, και ας σου φαίνεται μεγάλη η ανηφόρα...

mariak είπε...

...Καλή μου πόσο σε καταλαβαίνω...θέλω να σου πω όμως ότι σε περιμένουν δυσκολότερες δυστυχώς μέρες στο Γυμνάσιο....Με τον γιό μου φέτος τα έχω δει όλα κάθε μέρα είμαι διαβασμένη σαν να πάω εγώ στο σχολείο και και μια μικρή Β΄Δημοτικού...Φορτώνονται υπερβολικά τα παιδιά...να φανταστείς ότι σήμερα έγραφε διαγώνισμα στην εισαγωγή του Ομήρου ενώ είχε άλλα 6 μαθήματα για διάβασμα.Χθες βράδυ ήθελα να ουρλιάξω...ενώ προσπαθούσα στις 9 η ώρα να του δώσω να καταλάβει τους κανόνες τονισμού των Αρχαίων Ελληνικών....Θα μπορούσα να σου γράφω σελιδες ακόμη για το τι περνάμε καθημερινα....Όλοι αυτοί που κάθονται στα Υπουργεία τους σίγουρα ποτέ δεν διάβασαν τα παιδιά τους....μόνο αποφάσεις παίρνουν για ακλύτερο εκπαιδευτικό σύστημα....μην...χ...σω....Κουράγιο γλυκιά μου μην αγχώνεστε τόσο στο Δημοτικό...

mariak είπε...

Διόρθωση : καλύτερο εκπαιδευτικό....

CHEF AT THE MARCHE BISTRO είπε...

Ο/Η mariak @ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΗ ΕΓΩ ΓΙ' ΑΥΤΗΝΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΕΚΕΙΝΗ ΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΤΕΣΤ ΕΓΩ ΚΑΘΟΜΑΙ ΚΑΙ ΞΑΝΑΦΕΡΝΩ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ Μ ΓΙΑΝΑ ΔΩ ΕΑΝ ΤΟ ΘΥΜΑΜΑΙ...ΧΑΖΕΨΑ!!!

CHEF AT THE MARCHE BISTRO είπε...

αχτίδα, ΜΑΛΛΟΝ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ Ο ΑΛΕΞΗΣ ΤΗΝ ΒΟΗΘΑΕΙ ΚΙ ΟΧΙ ΕΓΩ!!!

CHEF AT THE MARCHE BISTRO είπε...

φουρτουνιασμενη ψυχη @ ΓΛΥΚΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΠΕΡΝΩ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΛΟΓΙΑ Σ!!

CHEF AT THE MARCHE BISTRO είπε...

Σταυροβελονιά@, ΑΣΕ ΤΟ ΞΕΡΩ ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ 3 ΚΑΙ ΑΝΑ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΩ ΞΑΝΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΑΞΗ!!!

CHEF AT THE MARCHE BISTRO είπε...

mariak @ ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΤΗ ΖΩΗ Σ ΜΕ 3!!!!