Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2010

Επιτέλους μας μπαίνει το σκουφάκι...

Τα πρωινά κάνει λίγο ψύχρα στο μπαλκόνι!!! Πίνω καφεδάκι ζεστό,τα παιδιά μόλις φύγανε για το σχολείο,ο σύζυγος στην εργασία του κι εγώ παρέα με τον μικρό μου Δημήτρη!!!!
Έπρεπε όμως κάτι να του φορέσω και καθώς ανακάτεβα τα συρτάρια του ,βρήκα το υπέροχο αυτό χειροποίητο σκουφάκι..Ήταν δώρο απο μία τόσο ευγενική φίλη της μητέρας μου απο τo blog "Δημιουργία",η οποία μόλις γεννήθηκε το μωρό μας, μπήκε στον κόπο να πλέψει για κείνον!!Μ'έκανε πολύ εντύπωση αυτή η κίνηση...μα ο μικρούλης μου ήταν τοσοδούλης-άμα θυμάστε- και χανόταν ολόκληρος εκεί μέσα..Ε να λοιπόν που μεγαλώσαμε και το φοράμε με καμάρι πια!!!!
Ελπίζω να μας βλέπει για να της πούμε ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!



8 σχόλια:

Dee Dee είπε...

ΤΕΛΕΙΟ!!!!!

neni είπε...

TEΛΕΙΟΣ..ο Δημήτρης!!Μπράβο στην φίλη της μητέρας σου για την γλυκιά κίνηση της!

CHEF AT THE MARCHE BISTRO είπε...

Dee Dee, πράγματι τέλειο!!!

CHEF AT THE MARCHE BISTRO είπε...

neni, τέλειο το σκουφάκι..αλλά ποιό κεφάλι το φοράει!!έτσι δεν είναι;;

( fortounata) είπε...

καλέ,ο κούκλος φοράει ασορτί μπλουζάκι!!!αλλά το χαμόγελο;γλύκας.δώστου από μένα φιλιά στα μαλλάκια.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Βρε ..κόρη μου..σαν κοριτσάκι τον έκανες!Κούκλος το αγόρι μας μα και ο Πασχάλης μας..αυτός κι αν είναι κούκλος..για τη Βάσια δεν το συζητώ..Σουηδέζα καλονή..είμαι χαζογιαγιά ..τι να κάνουμε!

ElenaG είπε...

ΑΧ το μουτράκι μου!!!Κούκλος το μωρό μου!!!
...να το είχα κοντά μου να το ζουλίξω λίγο!
Τι χαμόγελο!!!Καλε αυτός είναι γεννημένος για το φακό!

Asteri (Maria) είπε...

Ένας ΚΟΥΚΛΟΣ είναι ο μικρός!!!!!!!!! το λέω συνέχεια!!!!
Φτου του σκόρδα αν και δεν ματιάζω!!!!
Κοπέλα μου να του δώσεις πολλά πολλά φιλιά επίσης και στα 2 μεγαλύτερα παιδάκια σου!
Καλό μεσημέρι